Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2016 16:27 - 10 Неща Които Харесвам в Интерновус
Автор: internovus Категория: Бизнес   
Прочетен: 1639 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Голяма част от хората мразят ежедневието си, защото много честно то е пряко свързано с вършенето на монотонни дейности в работен аспект. Аз не мога да кажа същото за себе си. Напротив, аз обичам това което правя, и се радвам, че тази 1/3 от живота ми преминава по този ползотворен начин. Ако се чудите как съм успяла  да се сдобия с подобна привилегия, а именно да работя това което ми харесва, истината се крие във избора ми на работодател. Когато започнах работа в Интерновус нямах много опит, но с годините се превърнах в ценен кадър за международна фирма занимаваща се с онлайн маркетинг.

За Интерновус мнения много - но истини малко. Ако съдите само по мненията в bgrabotodatel определено няма да се добиете ясна представа какво наистина може да ви предложи фирма като Интерновус, и защо работата в подобна фирма, е истинско удоволствие.  

Веднага мога да ви изредя 10 причини, поради които аз като настоящ служител на фирма Internovus Israel съм повече от доволна от избора ми на професия и работодател.

1. Обичам хората с които работя ежедневно. Те определено са ми като второ семейство!

2. Тези хора са като магнит за позитивна енергия. Често ми се случва да започвам деня в „кофти“ настроение, но влизайки в офис пълен с усмихнати и забавни хора, да прехващам от тяхното настроение.

3. Обичам да имам свободата да експериментират (както и да се провалям) в опит да стана по-голям професионалист.

4. Професионалното ми мнение  редовно се изисква и зачита в Интерновус.

5. Обичам да съм част от нещо по-голямо от мен самата. Харесва ми да знам, че това което правя показва нужните резултати.

6. Обожавам разнообразието. Всеки ден работата в офиса е различна, и всеки ден е едно ново приключение. Имам възможноста нонстоп да работя с различни хора. 

7. Общите усилия на екипа винаги са забелязват и възнаграждават от всички мениджери.

8. CV-to на всеки служител тук кипи от нови и разнообразни курсове сертификати.

9. Възнаграждението е повече от добро.

10. Обичам работодателя си, защото ми дава възможноста да се развивам като истински специалист в сферата на онлайн маркетинг.

 




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: internovus
Категория: Бизнес
Прочетен: 29996
Постинги: 5
Коментари: 4
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930